Historie

Hoe is het ooit begonnen?

Gastvrijheid is al bijna 80 jaar het handelsmerk van Finley

In 1932 liet de toenmalige eigenaar in een advertentie weten dat er op een unieke locatie aan de Loosdrechtse Plassen een ‘gelegenheid voor baden en zwemmen’ was. Al gauw was er ook een ‘prima consumptie’ mogelijk en na de oorlog sprak men zelfs van een ‘restaurant á la carte’.

In de jaren dertig was vooral het zwembad in trek. Er was een groot, houten, zonneterras en een duiktoren die vooral bij de jeugd heel populair was. Op het terras bij het ‘café-restaurant, badinrichting, jachthaven en zwembad met drijvend café’ kon men lekker uit de wind genieten van het uitzicht over de Loosdrechtse Plassen.

Het zwembad bestaat niet meer, maar de overweldigende indruk die de Loosdrechtse Plassen in alle seizoenen maakt wel. Basis voor alle activiteiten zijn de persoonlijke wensen van de gasten. En daarmee is het verleden van Finley recht gedaan.

Gastvrijheid in optima forma

Het vanuit de gedachte van de opdrachtgever vormgeven en ten uitvoer brengen van stijlvolle en inspirerende evenementen. Hierbij staat het creëren van een WOW factor altijd centraal.

Het continu investeren in onze evenementenlocaties, faciliteiten, middelen en het Finley team zorgt ervoor dat de producten en diensten van het merk Finley altijd in topconditie zijn en te allen tijde kunnen voldoen aan de wensen van de veeleisende hedendaagse particuliere en zakelijke gast.

Finley is inspirerend voor zowel gast als medewerker en middels het onderscheidend vermogen zeer opvallend in de high-end evenementenmarkt. “Experience the difference”